2017. május 8., hétfő

Csaba testvér Irakban van


Nemrég ezt írta közösségi oldalára:

„Meghívtak Irakba, és én igent mondtam a meghívásra. Szent Ferenc atyánk jelszavával indulok május 6-án: »Uram, tégy engem a te békéd eszközévé!« Ezért Európa nagy béketeremtőjének, Flüei Szent Miklósnak közbenjárását kérve az áldott békéért, írtam egy imakilencedet! Ezt a kilencedet vinném a keleten élő testvéreinknek ajándékként."

A sokunk által szeretett atya ma ezt az üzenetet küldte:

"Irakban is “kaptam" egy gyerek otthont, küldök egy mosolyt!
Szeretettel:
Csaba t."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Kukkants be egy apácazárdába! Több száz éve senki sem látta, mi van belül

Olyan dolgot osztunk meg veletek, ami Magyarországon eddig még sosem volt látható. Az alábbiakban több olyan videót közlünk, mely megal...

Népszerű bejegyzések